середа, 17 лютого 2021 р.

17 лютого - День кота в Європі

 


 Кіт свійський, або кішка свійська, як і його родич кіт дикий (лісовий) — невеликий ссавець ряду Хижі родини Котові. Кіт знаходиться в тісному співіснуванні з людиною понад 9500 років та є найпоширенішою хатньою твариною. Поши­рений у всіх районах земної кулі. Україна входить в список 10 країн з найбільшою чисельністю населення котів (станом на 2006 рік), ставши домом для 7 350 000 домашніх котів.

Налічується кількадесят порід кота свійського.

Коти приблизно одного розміру з іншими малими кішками, вони мають струнке тіло, гострі зуби, чудовий зір та нюх, добре пристосовані для полювання на менших тварин. Однак, коти, у по­рівнянні з дикими родичами, втратили смак до цукру, а певні попу­ляції проявляють спадкову глухоту. Хоча коти полюють поодинці, вони є соціальними тваринами, які використовують численні засоби комунікації. (з мережі Інтернет)

                Сьогодні, у День кота в Європі, наші учні поділилися світлинами з домашніми улюбленцями.

Другокласники написали цікаві розповіді про своїх друзів – котів, використовуючи прикметники (на уроках української мови досліджуємо роль прикметників у мовленні).

                                         

                                               Мій котик Рижик

 

У мене є пухнастий котик. Хвостик у нього рижий, животик білий, а спинка різнокольорова. Очі у котика зелені, а ще у нього гарні довгі вуса. Носик завжди мокрий. Має Рижик гарні вушка і гострі зубки. Ходить дуже тихенько.

Мій Рижик - найкращий котик.

                                                               Володимир Гнатів

 

У мене рижий кіт. У нього гарні білі лапки. Пухнаста, м’яка шерсть і яскраво-зелені добрі очі.

                                                                Дмитро Боруцький


 

                                          Мурка і Мася

Мурка і Мася – мої красуні-друзі. Мурка старша, у неї різнокольорова шерсть. Вона мама маленької Масі. Вони хороші друзі.

Влітку я спостерігав за Муркою: зловивши мишку, вона принесла її своїй донечці Масі. Маленьке кошеня боязно відступило назад, але мама підсунула мишку ближче і муркотіла до донечки, наче розмовляли. З того часу вони завжди ходять разом.

Це мої друзі.

                                                        Володимир Пастернак

 

                                        

                                   Моя киця Плямка

Я дуже люблю тваринок.

У мене вдома є киця Плямка. Вушка в неї маленькі, трикутної форми. Шерсть – гладка і блискуча, вона має чорно-білі плямки. Лапки мякі, хвостик закручений бубликом.

Я дуже люблю гратися з нею.

                                                                Олександр Захарчук

 

                                               Рижик

У мене є гарний котик.

Мого пухнастого друга звати Рижик. Він має яскраві зелені очі, рожевий ніс, білі гострі зуби. Мій котик дуже пухнастий, у нього розкішний довгий хвіст. Він дуже любить гратися з дітьми.

                                                               Максим Мельник





















Немає коментарів:

Дописати коментар

Різдвяні посиденьки: Світло надії

  25 грудня 2023 року українці вперше офіційно відзначатимуть Різдво за Новоюліанським календарем. Вже стало доброю традицією, напередодні с...