середа, 7 квітня 2021 р.

Щоб здоров’я міцне мати, слід з дитинства про це дбати

 


Найцінніше, що має людина – це здоров’я. Його не можна купити за гроші та обміняти на золото. Наше здоров'я визначає тривалість нашого життя. І чим більш недбало ми до нього ставимося, тим менше будемо жити.

У Всесвітній день здоровя, з метою популяризації серед учнів здорового способу життя, виховання культури безпечної життєдіяльності, профілактики травматизму, а також з метою формування свідомого та відповідального ставлення до власного здоров’я, діти представили фото для колажу «Вітамінчики - здоров'я промінчики» та малюнки на тему «Рух – це здоров’я». Також взяли участь у флешмобі рухової активності «Здоровим бути модно», переглянули серію пізнавальних відеороликів,  пригадали рекомендації ВООЗ щодо запобігання захворюванню СОVID -19.

Рекомендації ВООЗ щодо коронавірусу 2019-nCoV

 

Коронавіруси – це велика родина респіраторних вірусів, що можуть спричиняти захворювання: від звичайної застуди до тяжкого гострого респіраторного синдрому.

Основними клінічними ознаками та симптомами коронавірусу є гарячка та утруднене дихання.

- часто мийте руки (до 30с) і обробляйте дезінфікуючими засобами;

- не споживайте сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження;

- під час кашлю та чхання прикривайте рот і ніс паперовою хустинкою;

- використану хустинку варто негайно викинути та помити руки;

- уникайте тісного контакту з усіма, хто має гарячку та кашель;

- якщо маєте підвищену температуру тіла, кашель й утруднене дихання, якнайшвидше зверніться до сімейного лікаря;

 

         Бережіть себе, радійте життю. Набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як Ваше здоров’я.

         Дякуємо усім, хто долучився до відеофлешмобу «Здоровим бути модно».

https://www.facebook.com/halyna.zdorovega/videos/2921051014885850



























Немає коментарів:

Дописати коментар

Різдвяні посиденьки: Світло надії

  25 грудня 2023 року українці вперше офіційно відзначатимуть Різдво за Новоюліанським календарем. Вже стало доброю традицією, напередодні с...