Сучасна школа повинна допомогти учням відчувати себе впевненими на ринку праці, вміти адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації. Це вимагає пошуку нових форм організації навчально-виховного процесу. Сьогодні однією із таких форм вважається проектування.
Німецький педагог А. Флітнер характеризує проектну діяльність як навчальний процес, в якому обов'язково беруть участь розум, серце і руки ("LernenmitKopf, HerzundHand"), тобто осмислення самостійно добутої інформації здійснюється через призму особистого відношення до неї і оцінку результатів у кінцевому продукті.
Протягом тижня учні 4 класу ознайомлювались із досягненнями українців минулого і сучасності (у науці, культурі, спорті), вчились відбирати й аналізувати інформацію, працювати з енциклопедіями, використовувати можливості мережі Інтернет. Школярі із захопленням презентували свої роботи. Результатом проекту стало створення плакату «Історії досягнень людей».
Немає коментарів:
Дописати коментар