вівторок, 4 вересня 2018 р.

Урок-калейдоскоп «Люблю я всім серцем свою Україну»


Змужнілі, сонцем зласкані улітку
Ми розпочнем перший наш урок…
Для учнів 3 та 4 класів проведено урок-калейдоскоп «Люблю я всім серцем свою Україну». Діти прослухали легенду про виникнення української землі, розгадували кросворд, переглянули відеоролик «Це моя Україна», декламували вірші, грали ігри «Впізнай за описом», «Мандрівка Україною», «Мандрівка Львівщиною». Найбільше учням сподобалися вправи «Корабель сподівань», «Побажання Україні», «Дарую серце Батьківщині».
Моя Батьківщина – велика країна
Весь Всесвіт – для мене вона.
Найкраща у світі моя Україна.
У цілому світі одна.
Люблю я всім серцем свою Україну!
І нею пишаюсь, горджусь.
Що краще у світі за рідну місцину?
Вкраїна, як ненька – одна.
Люблю я всім серцем свою Батьківщину,
Для мене – найкраща вона.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Різдвяні посиденьки: Світло надії

  25 грудня 2023 року українці вперше офіційно відзначатимуть Різдво за Новоюліанським календарем. Вже стало доброю традицією, напередодні с...